Albina Kashkarova, realitní makléřka pro Prosek a okolí

Často se setkávám s názorem, a to zvlášť ze strany realitních makléřů, že při aktuální situaci na realitním trhu stačí dát inzerát na pár realitních serverů a je prodáno. Jenže podaří se při tom prodat byt za maximální možnou cenu?

 

Podle mě by se realitní makléři neměli omezovat pouze na jeden zdroj hledání kupců. Je zapotřebí použít co nejvíce marketingových nástrojů, aby bylo možné najít kupujícího, který bude ochotný za prodávaný byt nabídnout nejlepší cenu. Nikdy nevíte, díky kterému nástroji toho pravého kupce najdete.

 

Může zafungovat inzerce v časopise, plachta na nemovitosti, reklama na Facebooku nebo inzerát na nástěnce realitní kanceláře v centru města. Poslední zmíněný marketingový nástroj zafungoval u jednoho z mých nedávných prodejů. Jednalo se o byt 1+1 v Litoměřické ulici na Proseku.

 

Abych oslovila co největší počet potenciálních kupců, použila jsem 15 marketingových nástrojů, včetně lokální propagace a propagace on-line.

Jednou z těch, kteří se zúčastnili následné aukce na byt, byla paní, která internet nepoužívá a na Proseku nebydlí, tudíž lokální ani on-line marketing (včetně všech realitních serverů) by ji neoslovil. Náhodou ale šla kolem naší kanceláře ve Spálené ulici na Praze 1, všimla si inzerátu na naší venkovní vývěsce a hned volala se zájmem o prohlídku bytu. Právě tato paní pak podala pro prodávajícího nejlepší cenovou nabídku, aukci tím pádem vyhrála a už je majitelkou tohoto bytu.

 

U dalšího prodeje zafungovala plachta umístěná na lodžii bytu. Jindy zafunguje reklama na realitních serverech, nebo reklama v časopise atd.

 

Aby se byt prodal za nejlepší možnou cenu, je zapotřebí použít co nejvíce marketingových nástrojů, reklama na internetu nestačí. Proto, až se budete rozhodovat, komu prodej svého bytu na Proseku svěříte, nezapomeňte zjistit, jaké marketingové nástroje se realitní makléř pro propagaci vaší nemovitosti chystá použít (ideální by bylo, kdyby vám svůj marketingový plán předložil písemně).

 

Pamatujte si: marketingový plán prodeje nemovitosti a tým odborníků jsou rozhodujícími faktory v tom, jak rychle a za jakou cenu svůj byt na Proseku prodáte.

 

 

Paní Kashkarova je velmi profesionální, spolehlivá, vstřícná. Jejích služeb jsme využili již podruhé a byli jsme maximálně spokojeni.

 

Hana Gemrichová